Saturday, December 20, 2008

"TeMaN.."

aku ni bukanlah seorang insan yang sempurna..tapi aku insan yang mempunya hati dan perasaan.sejak aku kenal akan diri kau.aku melihat banyak perubahan yang berlaku dalam hidupku.kadangkala ianya mengundang bahagia dan ada kalanya mengundang derita.namun, aku harus terima apa yang kita impikan kadangkala tidak menjadi kenyataan..bak kata pepatah, kita hanya merancang, tuhan yang menentukan.tidak ku nafikan perkenalan dengan dirimu lebih banyak membawa bahagia berbanding derita.kenangan2 yang kita cipta bersama banyak membuatkan hidupku lebih ceria..aku sentiasa berdoa kepada tuhan agar perhubungan kita akan berkekalan..

"aku mengenalimu melalui satu nama,

aku memngigatimu melalui satu kenangan,

aku memahamimu melalui satu perhubungan,

dan aku menyayangimu melalui satu perkataan…

TEMAN….

No comments:

Post a Comment